Известие

Collapse
No announcement yet.

Гаснене и много ниски обороти 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гаснене и много ниски обороти 3.0 V6

    От днес се появи този проблем,оборотите на празен ход да много ниски и колата гасне от време на време,грешки при диагностика няма никакви,всякакви насоки ще са ми от полза.
    166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

  • #2
    Огледай добре пътя на въздуха да не смуче нежелано отнякъде. Проблемът може да се дължи и на стъпковото моторче на дросела.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Това моторче почиства ли се,че дросела скоро го чистих и къде точно се намира?
      166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

      Comment


      • #4
        Проверих гофрирания маркуч и е здрав,някой някакви идеи и къде е стъпковото моторче?
        166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Trenkata Покажи съобщение
          Проверих гофрирания маркуч и е здрав,някой някакви идеи и къде е стъпковото моторче?
          На дросела.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Някаква снимка за да знам какво да търся?
            166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

            Comment


            • #7


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Мерси много,значи това чудо се сваля и трябва да се пичисти със спрей за почистване така ли?
                166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                Comment


                • #9
                  Да, вътре има моторче, което върти клапата и 2 потенциометъра, които отчитат положението и. Единият отчита по-голямата част от хода и и се явява TPS а другият служи за обратна връзка при подържането на празния ход.

                  Описаният проблем може да се дължи на лошото действие на втория потенциометър, вероятно заради износена съпротивителна писта. Почисти я с обезмаслител и по възможност юстирай плъзгащите пера да вървят по неизносен участък от пистата.

                  След тази манипулация е добре и да се направи адаптация на дросела, но не виждам подобна възможност в интерфейса на MES.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Ок,тези писти предполагам са под черното капаче,а адаптацията ще я правя по старомодния начин.
                    166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                    Comment


                    • #11
                      За адаптацията има много говорено, примерно:

                      1 - откачане на акумулатора за десетина минути
                      2 - подаване на контакт и чакане повече от 30 сек.
                      3 - изключване от контакт и чакане повече от 30 сек.
                      4 - подаване на контакт и чакане на повече от 30 сек.
                      5 - палене без да се пипа педала на газта и чакане да загрее до отваряне на термостата.
                      6 - каране в продължение на десетина км. без рязко подаване на газ.

                      Горното лично аз не съм го тествал, дали работи.

                      Иначе стъпките от 3 до края са идентични с тези, описани при иницииране на процедурата по ресет на адаптацията през MES (където е възможно).


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Това ясно,а самите писти под черното капаче ли да ги търся?
                        166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                        Comment


                        • #13
                          Да. Ето го, как изглежда под капачето:



                          На горната снимка се виждат пистите на двата потенциометъра, на долната - плъзгачите им.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Страшен си,ще пиша за развитието.
                            166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                            Comment


                            • #15
                              Направих процедурата по адаптация на дросела и всичко заспа,но си купих дросел за всеки случей,но засега смяната му се отлага.
                              166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                              Comment

                              Working...
                              X